Rohlík.cz slaví rohlíkem za kačku. A na to si připijeme

přípitek k narozeninám
Douglas Lopez/ Unsplash

Oslava narozenin je o to lepší, když je stylová. Rohlik.cz proto připravil v rámci svých 9. narozenin akci – do 15. října si můžete koupit rohlík za symbolických 90 haléřů. Nechte si přibalit i víno a prima víkend může začít.

Rohlik.cz má letos deváté narozeniny. Za dobu svého fungování zcela změnil způsob, jakým české domácnosti nakupují potraviny a další zboží. Díky svému širokému sortimentu – od avokáda po zmizíky – a inovativnímu přístupu k nákupům šetří zákazníkům čas a ti ho pak mohou využívat efektivněji. Třeba ho strávit s rodinou nebo svými koníčky. A takto chytře už s ním nakoupilo téměř milion českých domácností. 

Způsob nakupování se v posledních letech dramaticky změnil. Výsledků průzkumů ukázaly, že člověk stráví v supermarketu průměrně devět měsíců svého života, ale i to už je minulost. Rohlík.cz za dobu svého fungování vnesl nový trend do přístupu českých domácností k nákupům potravin a dalšího zboží. Díky širokému sortimentu – od avokáda po zmizíky – a inovativnímu přístupu k nákupům šetří zákazníkům čas a ti ho pak mohou využívat efektivněji, třeba ho strávit s rodinou nebo se věnovat svým koníčkům. A takto chytře už s ním nakoupilo téměř milion českých domácností, což představuje téměř čtvrtinu z jejich celkového počtu v ČR. Pro představu – tolik osob by se muselo vměstnat do cca 17 000 autobusů, které by je rozvezly do 1800 kamenných supermarketů. Díky Rohlíku to ale není potřeba a zákazníci mohou nakupovat v klidu z domova, kam už Rohlík doručil celkem přes 30 milionů objednávek. A pokračuje dál. 

Rohlík šetří čas i kilometry

Díky doručení až ke dveřím ušetřil Rohlík svým zákazníkům přes 170 milionů kilometrů, které by museli absolvovat na cestách za nákupy, zároveň nabízí rozsáhlejší sortiment, než jakýkoliv jiný online obchod s potravinami – celkem si zákazník může vybrat z více než 22 000 produktů. Zároveň šetří životní prostředí, elektro a CNG automobily jeho flotily totiž produkují méně CO2 než klasické motory. „Samotná podstata fungování Rohlíku je maximálně udržitelná. Zatímco pro 11 nákupů dojede do klasického supermarketu 11 aut, Rohlík v rámci jedné cesty autem rozveze právě 11 nákupů,” vysvětluje CEO Rohlíku Martin Beháň. A astronomická čísla mluví jasně, počet ušetřených kilometrů je pro ilustraci o 20 milionů km delší než vzdálenost planety Mars od Země.

Dalším benefitem v rámci udržitelnosti je produkce vlastních vratných tašek a ekologických obalů, stejně jako důraz na nabídku lokálních farmářských produktů. Což s sebou nese i čerstvost, neboť Rohlík doveze čerstvé suroviny prakticky přímo od farmáře rovnou na zákazníkův talíř. A na nabídce kvalitních čerstvých surovin si Rohlík zakládá ze všeho nejvíce. Pokud by se ale přeci jen stalo, že se zákazníkovi dovezený nákup nezdá čerstvý dostatečně, Rohlík automaticky vrátí peníze v rámci reklamace.

Rozšíření služeb i nové distribuční centrum 

Deváté narozeniny Rohlík oslaví i otevřením nového automatizovaného distribučního centra v Ostravě na konci října a také řadou překvapení pro zákazníky. Rohlík za 90 haléřů je jen jedním z nich je to například možnost vyhrát 9 999 Kč na další nákupy. V rámci nich si můžete vybírat i ze zajímavých vín ze zahraniční i tuzemské produkce. Včetně těch oceněných v rámci soutěže Prague Wine Trophy, jejímiž jsme partnery.