FALKENSTEINER POSÍLIL POZICI. Nejoblíbenější turistická značka Rakouska

hotel Falkensteiner Carinzia Spa pod štíty alpských velikánů v Nassfeldu
Falkensteiner Hotel & Spa Carinzia

Společnost Falkensteiner získala v rámci prestižního 30. GEWINN Image-Rankingu již osmý rok po sobě titul nejoblíbenější turistické značky Rakouska. V celkovém mezioborovém žebříčku 100 nejoblíbenějších firem země se posunula o dvě místa nahoru. Od tohoto roku se tak poprvé zařadila mezi Top 10 nejlépe hodnocených společností Rakouska.

Již třicet let sestavuje ekonomický magazín GEWINN žebříček rakouských firem s nejlepším image a nejvyšší mírou důvěry. Tento žebříček se zakládá na rozsáhlém průzkumu mezi zhruba 30 000 odběrateli newsletteru a čtenáři GEWINN. V celkem 15 odvětvích a osmi speciálních kategoriích získávají ocenění společnosti, které jsou podle respondentů symbolem kvality, důvěry a orientace na budoucnost.
Letos již po osmé v řadě získal Falkensteiner titul nejoblíbenější turistické značky Rakouska. Navíc se skupina v celkovém žebříčku všech odvětví posunula o dvě příčky nahoru a poprvé se dostala mezi deset nejoblíbenějších společností v zemi.

Budování značky mezi obory

Hory i moře na jednom talíři a k tomu skvěle zvolené víno z regionu. „Vítejte doma,“ vítejte v náruči značky Falkensteiner

Nutno ovšem dodat, že FMTG – Falkensteiner Michaeler Tourism Group je nejenom jednou z vedoucích soukromých turistických společností působících v šesti evropských zemích. Pod svou střechou spojuje několik divizí. Falkensteiner Hotels & Residences s aktuálně 27 čtyř- a pětihvězdičkovými hotely (včetně dvou v Česku) a třemi apartmánovými komplexy. Dále FMTG Camping se dvěma prémiovými kempy. Zároveň i FMTG Development, FMTG Invest a poradenskou firmu Michaeler & Partner. Takže je obzvláště pozoruhodné, že se tato tradiční rakouská společnost dokázala prosadit nejen v oblasti turismu, ale také v přímém srovnání se silnými značkami z průmyslu, obchodu či technologií. To navíc ukazuje, že turistické služby a budování značky mají dnes stále větší mezioborový význam. A že se Falkensteiner díky své strategii úspěšně etabloval mezi špičkou na trhu.

Kvalitní služby, inovace a nové zážitky pro hosty

Otmar Michaeler, CEO a spolumajitel skupiny Falkensteiner Michaeler Tourism Group (FMTG), vnímá toto ocenění jako jasné potvrzení zvolené strategie. „Toto umístění pro nás znamená víc než jen číslo v žebříčku,“ uvedl Michaeler.

„Je to odraz dlouhodobé strategie, kterou již léta sledujeme. Kvalita, inovační síla a autentický zážitek pro naše hosty. Neustále pracujeme na svém rozvoji a na naplňování naší vize udržitelného a moderního rozvoje cestovního ruchu. To, že se dnes naše značka nachází mezi Top 10 v Rakousku, je společným úspěchem všech našich zaměstnanců, investorů a partnerů. Během let jsme rostli, ale v srdci jsme vždy zůstali hostiteli. A právě proto jsou naši hosté stále středobodem všeho, co děláme.“

Také Erich Falkensteiner, spolumajitel a předseda dozorčí rady FMTG, zdůrazňuje, že kromě síly značky a inovací jsou klíčoví především lidé ve společnosti: „Náš úspěch stojí na jasném přesvědčení: lidé dělají rozdíl. Budování silné firemní kultury a zaměření na rozvoj a ocenění našich zaměstnanců jsou pro mě nejdůležitějším faktorem úspěchu. Toto ocenění potvrzuje, že se vyplatí investovat do lidí – s kompetencí, srdcem a dlouhodobou vizí.“
Díky tomuto opětovnému ocenění a umístění mezi desítkou nejlepších značek v zemi si Falkensteiner Michaeler Tourism Group upevňuje svou pozici jako přední rakouská společnost. A Falkensteiner jako silná, důvěryhodná a progresivní značka, která svým významem přesahuje samotný sektor cestovního ruchu.