Nejenom Svatomartinská vína, ale i unikátní limitovanou edici whisky „přiváží“ každoročně sv. Martin na bílém koni. A stejně tak i před pár dny 11. 11. uvedla značka Martin’s Barrel novou autorskou limitovanou edici svojí whisky s jedinečnou etiketou. Letos edice vychází v počtu pouhých 102 kusů a nese speciální etiketu od designérky Simony Ullspergerové. Dominuje na ní motiv tří očí symbolizující vášeň, čas a tradici.
Soutěž na návrh etikety pro limitku Martin’s Barrel nabízí designérům možnost představit svůj koncept a být součástí celého procesu výroby. Letos porotu nejvíce zaujala Simona Ullspergerová, jejíž etiketa propojuje vizuální prvky s hlubší symbolikou. Díky studiu polygrafie získala Simona precizní řemeslné dovednosti. Ty propojila se svými filozofickými znalostmi a využila je při tvorbě designu zaměřeného na motiv očí. „Oči v sobě nesou všechno – jsou bránou do duše, zrcadlem emocí a tichým svědkem příběhů. Jeden pohled dokáže říct více než celé odstavce slov,“ vysvětluje Simona svůj koncept. „Stejně je to i s whisky: nemusí se vysvětlovat, aby člověka oslovila.“




Když whisky šeptá příběh
Každé z očí na Simonině etiketě nese vlastní význam: plamen představuje vášeň a živelnost, dubový sud trpělivost a čas a svatý Martin tradici a příběh. Tyto prvky dohromady tvoří specifický charakter whisky Martin’s Barrel. Etiketa působí jako pozvánka k zastavení a naslouchání. Stejně jako sud, který po letech zrání šeptá své příběhy těm, kdo se přiblíží a otevřou mu své smysly.
Limitovaná edice Martin’s Barrel s uměleckou etiketou je skutečně vzácný sběratelský kousek. Každá láhev propojuje uměleckou vizi s tradicí svatého Martina a nabízí milovníkům whisky i sběratelům výjimečný zážitek. Ten je k dispozici zájemcům až do vyprodání zásob od 11. listopadu na www.1er.cz.














