Šampaňský dům Piper-Heidsieck přepisuje svůj příběh. Jeho nová strategie spojuje tradiční dědictví, umění, udržitelnost i svobodomyslnost. Globální kampaň „Twist the Script“ přináší do České republiky neotřelý zážitek. Proměňuje ikonické okamžiky v originální vizuální příběh a představuje exkluzivní limitovanou edici vín, která je poctou legendám i vizionářům. Příběhy Marilyn Monroe, éry prohibice i průkopnických astronautů odhalují, že Piper-Heidsieck nikdy nehrál podle zavedených pravidel – ať už jde o spolupráci se světovými umělci, inovace ve výrobě či odvahu dělat věci jinak.
Ve světě luxusních značek, kde je rovnováha mezi tradicí a inovací klíčová pro přežití, přichází šampaňský dům Piper-Heidsieck s odvážnou a vizuálně poutavou kampaní. Tento strategický krok, který nastartoval vloni v září mural vytvořený v newyorském Brooklynu, nepředstavuje pouze reklamní iniciativu. Je to silné vyjádření identity značky, která od svého založení v roce 1785 odmítá jít vyšlapanými cestami. Ostatně i to je důvod, proč je Piper-Heidsieck nejvíce oceňovaným domem šampaňského 21. století. A vedle filmových Oscarů je mimochodem i partnerem mezinárodního filmového festivalu v Cannes, který právě teď předposlední květnovou sobotu završí svůj 78. ročník. Což je jen malá odbočka k červenému koberci, s nímž celkem věrně koresponduje barva na etiketě, ozdobných tubusech i v základu nové kampaně.



Umění jako most mezi minulostí a přítomností
Jejím srdcem je spolupráce s britským umělcem a fotografem Milesem Aldridgem, který si získal publikum právě výraznými barvami a filmovou estetikou. Aldridge ve čtyřech stylizovaných obrazech ztvárnil klíčové momenty z historie značky, které zdůrazňují její dlouhodobé odhodlání bourat konvence. Hlavními motivy jsou prohibice, příběh Marilyn Monroe či průkopnické lety do vesmíru.
Mimochodem pokud jde období prohibice, Piper-Heidsieck tehdy obcházel zákazy tím, že své lahve ukrýval do krabic s podobou knih a vůbec je do USA pašoval nejrůznějším a samozřejmě velmi rafinovaným způsobem. Dokázal tak, že kreativita jeho vedení nechybí ani v těžkých časech. Dále je tu Marilyn Monroe. Legendární herečka a také zakladatelka vlastní produkce měla Piper-Heidsieck vždy po ruce a veřejně se k němu hlásila. Značka se tak spojila s ikonickým symbolem ženské elegance a nespoutanosti. A co teprve výlety do vesmíru. Američtí astronauti na palubě Gemini 4, kteří po návratu oslavili úspěšně završenou misi prvních Američanů ve vesmíru právě ikonickým Champagne Piper Heidsieck, jsou dalšími aktéry zmiňovaných příběhů. Příběhů odvážných, průbojných, nespoutaných.
Ale není to jen historie. Mládí vpřed a nová generace ve sklepě, to je také jeden z přelomových bodů v historii značky. Jmenování Émiliena Boutillata ve věku pouhých 31 let v roce 2018 přineslo do výroby vín i filozofie ve sklepě nový impulz. Jeho otevřenost a odvaha inovovat navazuje na historický duch rebelie značky.
Vína, která se usmívají
Piper-Heidsieck touto strategií tak jen dále upevňuje své místo mezi lídry – nejen jako výrobce prémiového šampaňského, ale též jako kulturní značka, která umí promlouvat k současným generacím.
„Ať už jde o naši filozofii výroby vína, výrobní metody, partnerství se značkami nebo balení, vždy jsme dělali věci jinak. Tato bohatá historie mě i nadále inspiruje při tvorbě směsí pro naše cuvée a při dalším posouvání hranic směrem kE stále odvážnější budoucnosti.“
Sklepmistr Émilien Boutillat
Twist the Script je totiž samotnou podstatou značky Piper-Heidsieck, která již od roku 1785 dokazuje, že skutečná inovace vzniká jen spolu s odvahou jít proti proudu. Jak říká sklepmistr Émilien Boutillat: „Tato kampaň dokonale vystihuje ducha značky – radostné rebelství a neustálé překračování hranic. Naším cílem je seriózně tvořit vína, která se usmívají.“

Kampaň, která velkolepě odstartovala v září 2024 muralem v Brooklynu, nyní přináší svůj nezaměnitelný příběh i evropským milovníkům šampaňského. Piper-Heidsieck tak znovu potvrzuje svou pozici značky, která se nebojí měnit pravidla hry – s odvahou, kreativitou a šarmem. Zakoupíte na www.1er.cz www.1er.cz na alkohol.cz, champagne.cz, nebo v pražských prodejnách Gurmetum. Orientační cena 1500 Kč.